Działy
×
Wyniki wyszukiwania:  Zamknij
Katalogi
Żaden katalog nie odpowiada Twojemu wyszukiwaniu
    ProduktyZobacz wszystkie produkty
    Brak produktów pasujących do Twojego wyszukiwania
      Koszyk

      Jakie są ogólne warunki sprzedaży ?

      Zapoznaj się z naszymi Ogólnymi warunkami sprzedaży.

      Czy muszę się zarejestrować, aby złożyć zamówienie ?

      Tak, trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem, aby złożyć zamówienie, z prostego powodu: musimy mieć Twoje dane i adres do wysyłki zamówienia.
      Proponujemy jednak rejestrację w momencie składania pierwszego zamówienia.

      Interesuje mnie jeden z produktów, jak uzyskać więcej informacji?

      Chcesz wypróbować jedna z naszych skórzanych sof, aby mieć pewność dobrego wyboru ?
      Masz pytania dotyczące materiałów użytych do produkcji mebla ?
      Chcesz wiedzieć, jak pielęgnować i konserwować nasze meble?

      Aby otrzymać więcej informacji o naszych produktach, skontaktuj się z nami od poniedziałku do piątku od 9.00 do 18.00 pod numerem telefonu 221047608 (Opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora).

      Jak złożyć zamówienie ?

      1. Przejdź do interesującego Cię katalogu w górnym menu.
      2. Wybierz wszystkie produkty, które Ci się podobają. Uwaga! Zawartość koszyka będzie ostatecznie przypisana do zamówienia dopiero po zatwierdzeniu koszyka i adresu dostawy.
      3. W każdej chwili możesz usunąć artykuł z Twojego koszyka
      4. Wpisz bon znizkowy jeżeli go posiadasz
      5. Zaloguj się lub zarejestruj, jeśli jeszcze nie jesteś wśród naszych użytkowników
      6. Wybierz sposób dostawy
      7. Wybierz adres do faktury i adres dostawy
      8. Wybierz sposób płatności i zatwierdź

      Po złożeniu zamówienia na vente-unique.pl otrzymasz e-mail z potwierdzeniem i zestawieniem informacji o Twoich danych, zamówionych produktach, wybranym sposobie płatności i warunkach dostawy.

      Dlaczego Wyprzedaż Błyskawiczna może skończyć się wcześniej, niż planowano ?

      Liczba mebli dostępnych w ramach Wyprzedaży Błyskawicznej jest ograniczona. Staramy się zapewnić taką dostępność, aby każdy klient był zadowolony. Jednak może się zdarzyć, że towaru zabraknie.

      Zachęcamy do regularnego sprawdzania dostępności produktu, którego zabrakło. Czasami klienci anulują zakupy i produkty są ponownie w sprzedaży.

      Czy mogę zamówić prezent ?

      Jeśli chcesz zamówić nasz produkt w prezencie, po prostu wpisz inny adres dostawy niż adres do faktury. W momencie składania zamówienia kliknij na „Adres do faktury inny niż adres dostawy”. Faktura zostanie wysłana na Twój adres. Pamiętaj o podaniu dobrego numeru telefonu, abyśmy mogli skontaktować się z odbiorcą przesyłki i ustalić godzinę dostawy.

      Nie podoba mi się otrzymany produkt. Czy mogę go zwrócić ?

      Masz 14 dni od daty dostawy, na wypróbowanie produktów.
      Jeśli produkt nie spełnia w pełni Twoich oczekiwań, zwrócimy Ci pieniądze. Będziesz musiał jedynie pokryć koszty odesłania towaru.

      Przed upływem 14 dni (liczy się data stempla pocztowego) należy zgłosić żądanie zwrotu listem poleconym za potwierdzeniem odbioru wysłanym do Działu Obsługi Klienta..

      Dział Obsługi Klienta skontaktuje się, aby ustalić sposób zwrotu produktu.

      Pieniądze zwrócimy po otrzymaniu odesłanych produktów i sprawdzeniu ich stanu. Klient ponosi koszty odesłania towaru.