×
Wyniki wyszukiwania: Zamknij
Katalogi
Żaden katalog nie odpowiada Twojemu wyszukiwaniu
    ProduktyZobacz wszystkie produkty
    Brak produktów pasujących do Twojego wyszukiwania
      Koszyk

      Jak się zarejestrować na vente-unique.pl?

      Wystarczy wejść na stronę główną vente-unique.pl i kliknąć Logowanie, a następnie wpisać swoje dane w okienku "Pierwszy raz na stronie?".

      Jeśli jesteś na naszej stronie na zaproszenie osoby znajomej, nie zapomnij podać jej adresu e-mail w trakcie rejestracji.

      Możesz także założyć swoje konto, aby zaprosić bliskich i zdobyć punkty prezentowe. Podczas rejestracji subskrybuj nasz Newsletter i otrzymuj zaproszenia na nadchodzące Wyprzedaże Błyskawiczne.

      Podane informacje muszą być poprawne, ponieważ zamówienia będą wysyłane na podany przez Ciebie adres.
      Prosimy też o podanie numeru telefonu, który jest potrzebny do umówienia z przewoźnikiem terminu dostawy zamówienia.

      Po co zakładać konto na vente-unique.pl ?

      Zakładka „Twoje konto” jest Twoim osobistym miejscem w sklepie vente-unique.pl. Na koncie znajdują się zakładki:

      • "Mój profil" — Twoje dane osobowe, e-mail, adres do faktury, adres dostawy itp. W każdej chwili można zmienić te informacje, klikając „zmień”.
      • "Moje zamówienia" — historia i śledzenie zamówień na naszej stronie.
      • "Moje subskrypcje" — zarządzanie subskrypcjami na newslettery.
      • "Polecenia" — formularz polecenia, który umożliwia zapraszanie w każdej chwili bliskich i znajomych do zarejestrowania się na vente-unique.pl.
      • "Bony zniżkowe" — w tej zakładce pojawia się zestawienie punktów prezentowych zdobytych za polecenia oraz lista dostępnych bonów prezentowych.

      Polecanie polega na zaproszeniu bliskich do zarejestrowania się na vente-unique.pl.

      Każde pierwsze zamówienie złożone przez poleconą osobę oznacza zdobycie przez Ciebie punktów prezentowych, które można wymienić na bony zniżkowe vente-unique.pl.

      W każdej chwili można wprowadzić zmiany w danych osobowych.

      Jak i po co zapisać się do newslettera vente-unique.pl ?

      Szukasz dobrej jakości mebli i wyposażenia wnętrz w atrakcyjnej cenie ?
      Nie chcesz przegapić żadnej wyjątkowej okazji ?
      Zapisz się do newslettera vente-unique.pl, a żadna oferta nie przejdzie Ci koło nosa:

      • Oferta Tygodnia (1 raz w tygodniu)
        W każdą niedzielę otrzymujesz informacje o Ofercie Tygodnia na nadchodzący tydzień
      • Nowości z działu dekoracji (1 raz w tygodniu)
        W każdą środę otrzymasz aktualne informacje o trendach w dekoracji wnętrz
      • Wyprzedaże Błyskawiczne i Nowości tygodnia (1 raz w tygodniu)
        W każdy piątek otrzymuj informacje o najbliższych ofertach Flash Sales i o Nowościach

      Dołącz do grona uprzywilejowanych! Zapisz się do newslettera.

      Jak zmienić moje dane ?

      Wystarczy się zalogować, przejść do zakładki "mój profil", i zmienić wybrane informacje.

      Nie pamiętam hasła! Co teraz ?

      Po prostu kliknij na link nie pamiętasz hasła? i wpisz adres e-mail podany w momencie rejestracji. Na ten e-mail natychmiast wyślemy prawidłowe hasło.

      Zapisałem się na newsletter, ale go nie otrzymuję !

      Jeśli mimo subskrypcji nie otrzymujesz naszych newsletterów, sprawdź, czy adres e-mail podany w profilu jest prawidłowy i czy żądanie zapisu do newslettera było na pewno wysłane.

      Nie chcę już otrzymywać zaproszeń z ofertami.

      Jeśli nie chcesz otrzymywać od nas wiadomości o Wyprzedażach Błyskawicznych i innych nadchodzących okazjach, naciśnij na link „wypisz się” na dole ostatniej otrzymanej od nas wiadomości.

      Jeśli masz konto, możesz się wypisać w zakładce "moje konto".

      Nie chcę otrzymywać ofert od partnerów handlowych.

      Vente-unique.pl przestrzega przepisów francuskiej ustawy w sprawie informatyzacji i praw nr 78-17 z dnia 6.01.1978 roku. W związku z tym masz prawo dostępu do danych i do wprowadzania w nich zmian na Vente-unique.pl.

      Jeśli pomimo wcześniejszej zgody nie chcesz otrzymywać ofert od naszych partnerów, w każdej chwili możesz zgłosić tę decyzję w zakładce „moje konto".